نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
افشای علت حضور بوفون در تست های پزشکی یوونتوس

افشای علت حضور بوفون در تست های پزشکی یوونتوس

 

خبر حضور جانلوییجی بوفون در کلینیک پزشکی باشگاه یوونتوس بیش از آنکه با خوشحالی طرفداران بانوی‌پیر مواجه شود باعث ابهام در خصوص علت حضور او برای شرکت در تست‌های پزشکی بیانکونری شده است.

 

جانلوکا دی‌مارتزیو، فابریتزیو رومانو و رومئو آگرستی خبرنگاران نزدیک به باشگاه یوونتوس در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی‌شان با اشاره به حضور جانلوئیجی بوفون در کلینیک یوونتوس از حضور او در دفتر این باشگاه و ثبت قرارداد یک ساله با این باشگاه تا پیش از ظهر روز پنجشنبه چهارم ژوئیه خبر دادند.

 

به گفته یکی از مسئولان «جِی کلینیک» انجام تست‌های پزشکی بوفون تنها به دلیل طی شدن مراحل قانونی و تکمیل پرونده‌های پزشکی باشگاه‌ها برای ارائه به کمیسیون پزشکی فدراسیون فوتبال ایتالیا صورت می‌پذیرد. در تست‌های پزشکی باشگاه یوونتوس پارامترهای مختلفی از جمله سلامت قلب، تست سرعت ارگومتریک، تست ایزوکنتیک، سنجش پایداری ماهیچه‌ای و اسکلتی، سنجش میزان توده‌های چربی در بدن و آگاهی از مدارک پزشکی باشگاه سابق بازیکن با محوریت تاریخچه مصدومیت‌های احتمالی او در یک سال گذشته مورد بررسی قرار می‌گیرد. این اظهارنظر در حالی صورت پذیرفته که در ساعات ابتدایی پس از اعلام خبر حضور سنگربان نامدار یووه در تست‌های پزشکی این باشگاه، هواداران بیانکونری از این اقدام ابراز تعجب و نگرانی کرده بودند.

 

سنگربان افسانه‌ای و 41 ساله فوتبال ایتالیا که فصل گذشته را در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن سپری کرده بود هفته گذشته در تصمیم‌گیری غافلگیرکننده بر آن شد تا در بازگشت به یووه؛ دوران حرفه‌ای خود را همراه با یوونتوس یعنی جایی که 656 بار با پیراهنش به میدان رفته و از سال 2008 تا 2018 با آنها موفق به کسب 9 اسکودتو شده، به اتمام برساند.

 

طبق شنیده‌ها قرار است بوفون به عنوان دروازه‌بان دوم راهی تیم سابق خود شود و با توجه به تجربه و آمادگی قابل‌توجهی که دارد، روحیه و ذهنیت همیشه برنده مورد نظر بانوی پیر را به بازیکنان منتقل کرده و سپس در سال 2020 به عنوان یکی از اعضای کادر مدیریت در باشگاه یووه به کار خود ادامه دهد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: